خدمات مدیکال

  • Home
  • خدمات مدیکال
Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four

فهرست مطالب

معاینات پزشکی برای اخذ ویزای آمریکا

وقت مدیکال و پزشکی آمریکا – اگر قصد مهاجرت به آمریکا دارید و می‌خواهید ویزای این کشور را بگیرید، علاوه بر مراحلی که باید برای این کار انجام دهید، نیاز به تاییدیه‌های پزشکی دارید و باید وقت مدیکال پزشکی بگیرید.

متقاضیان مهاجرت به آمریکا با هر نوع ویزای مهاجرتی مانند برندگان لاتاری یا متقاضیان ویزاهای خانوادگی، قبل از رفتن به سفارت باید برای پاره ای آزمایشات و معاینات پزشکی به پزشکان مورد تایید سفارت آمریکا مراجعه کنید.

این پزشکان پس از آزمایشات و انجام تست ها، تاییدیه ای آماده میکنند و به سفارت ارسال میکنند.

وقت مدیکال آمریکا در ایروان

با توجه به اینکه ممکن است برخی از متقاضیان ایرانی ویزای آمریکا از طریق سفارت این کشور در ارمنستان اقدام کنند، بهتر است نگاهی به مقررات معاینات پزشکی کنسولگری آمریکا در این کشور بیاندازیم.

تمامی متقاضیان درخواست ویزا باید بدون در نظر گرفتن سن، معاینات پزشکی خود را پیش از صدور ویزای آمریکا به انجام برسانند. تنها پزشک مورد تائید سفارت مجاز به انجام این آزمایش است و معاینات پزشکی سایر آزمایشگاه‌ها مورد تائید سفارت نخواهد بود.

از این رو شما باید موارد زیر را برای انجام معاینات پزشکی ویزای آمریکا به همراه داشته باشید:

کارت واکسیناسیون

اصل پاسپورت

6قطعه عکس

مبلغ 70.000 درام ارمنستان معادل 146 دلار

لطفا در نظر داشته باشید اعتبار آزمایش های مدیکال 6 ماه میباشد و در صورت نیاز به تمدید آزمایش ها همراه داشتن جواب آزمایش دوره قبل الزامی میباشد.

هزینه آزمایش‌ها و معایناتی که به آنها اشاره کردیم 146 دلار آمریکا خواهد بود. اما گاهی لازم است به تشخیص پزشک معتمد آزمایش‌های بیشتری چون بررسی خلط یا بزاق، تست غربالگری، بارداری، آزمایش سل و… انجام شود که باید هزینه آنها را به صورت جداگانه بپردازید.

علاوه بر معاینات و آزمایش‌ها باید واکسن‌های موردنیاز را تزریق کنید که براساس سن و نوع واکسن بین 20 تا 200 دلار است.

در صورت مشکوک بودن به سل آماده شدن جواب آزمایش 60 روز کاری زمان لازم است و طی 3 روز این آزمایش انجام میگیرد.

مراحل بعد از انجام معاینات پزشکی ویزای آمریکا

همان‌طور که اشاره کردیم باید نسخه مکتوب نتایج آزمایش‌ها و تست‌های پزشکی خود را به آفیسر پرونده ارائه کنید. بنابراین بعد از انجام معاینات، پزشک معتمد یک نسخه از تمام نتایج آزمایش‌ها را در یک برگه که روی آن عکس شما و نام و نام خوانوادگی شما قرار دارد تحویل می‌دهد تا زمان مصاحبه حضوری آن را ارائه کنید.توجه داشته باشید که جواب آزمایشات دیگر به صورت پاکت درب بسته تحویل داده نمیشود و فقط یک برگه میباشد. نتایج رادیولوژی، عکس‌برداری‌ها و آزمایش‌های اشعه ایکس نیز روی سی‌دی در اختیار شما قرار می‌گیرد و هنگام مصاحبه حضوری الزامی به همراه داشتن سی‌دی وجود ندارد. ولی هنگام اولین سفر به آمریکا باید آن را همراه خود داشته باشید.

لازم به ذکر است که متقاضیان 2 تا 14 ساله باید حداقل تا 4 روز کاری پیش از وقت سفارت معاینه پزشکی خود را انجام داده باشند.عدم رعایت این موضوع موجب ایجاد تاخیر در پروسه ارزیابی پرونده و یا تعیین وقت مجدد سفارت برای متقاضی خواهد شد.معاینات پزشکی شامل بررسی سوابق پزشکی و معاینات جسمی برای متقاضیان 15 سال به بالا رادیولوژی قفسه سینه , تست خون , ادرار و سوزاک میشود.

لطفا برای توضیح سوابق پزشکی ,داروهای استفاده شده و خدمات درمانی که تحت آن قرار گرفته اید,اماده باشید.

بر اساس قوانین مهاجرت آمریکا متقاضیان ویزا باید پیش از صدور ویزا واکسن های خاصی بزنند.تصمیم گیری این موضوع و انجام پروسه واکسیناسیون متقاضی بر عهده پزشک مورد تایید سفارت است.این بدین خاطر است که در برخی موارد دریافت واکسن از لحاظ پزشکی برای متقاضیان مناسب نیست .برای جلوگیری از هر گونه تاخیر در پروسه ویزای آمریکا ,سابقه واکسیناسیون متقاضی باید در زمان انجام معاینات پزشکی ویزا در دسترس پزشک مربوطه باشد و چنان چه دارای هیچ گونه سابقه واکسنی در پرونده خود نیستید پزشک پنل به شما راهنمایی های لازم برای واجد شرایط شدن در این زمینه را خواهد داد.تنها پزشک مورد تایید سفارت آمریکا میتواند با استفاده از اطلاعات سن ,سوابق پزشکی و وضعیت پزشکی فعلی شما در مورد مناسب بودن تزریق هر یک از واکسن های مورد نیاز تصمیم بگیرد.

خدمات آلما توریسم در ارمنستان

شرکت آلما توریسم در ارمنستان با بیش از 8 سال سابقه در زمینه خدمات مدیکال ,پیکاپ پاسپورت ,وقت سفارت ,رزرو هتل و پرواز در ارمنستان آماده ارائه خدمات مدیکال با مترجم فارسی زبان و پکیج کامل خدمات مدیکال در ارمنستان میباشد, برای مشاوره لطفا با ما در تماس باشید.

کمک میخوای؟؟